.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار استاندارگيلان با خانواده سردارشهیدقلی پور

این دیدار با حضور جعفر زاده رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران،  حسین داداشی مشاور و مدیر کل حوزه دفتر استاندار، حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استان، کوچکی نژاد مدیر کل بهزیستی استان، زارع مشاور استاندار در امور ایثارگران و برخی از مدیران استانی انجام شد.

قهرمانی با اشاره به اینکه امروز سربلندی ملت ایران، پیشرفت و اقتدار و توسعه و عزت ایران در بین کشورها مرهون خون شهدا است و باید در هر زمان از شهیدان یاری بگیریم افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران با فداکاری و از خودگذشتگی، امنیت، آسایش و عزت را به مردم ایران و همه مردمان آزاده جهان هدیه دادند.وی گفت: برای ما توفیقی است که درخدمت شما باشیم و انشاء ا... بتوانیم با الهام و همت گرفتن از انفاس قدسی این عزیزان بزرگوار، با عزم و اراده ای محکم تر، ادامه دهنده راه آنها باشیم.
قهرمانی در دیدار با خانواده شهید قلی پور اظهار داشت: همه ارزش، شخصیت، شان، مقبولیت و مشروعیت ما بستگی به تاییدی است که این عزیزان از ما خواهند داشت.

قهرمانی اظهارداشت: هدف از حضور ما در این مکان مقدس عهد و پیمان با شهیدان است و اینکه اگر چه توفیق همراهی با شهیدان را نداشتیم ولی وظیفه خود می دانیم که راه مقدس شهیدان را ادامه دهیم.
استاندار گیلان افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، جانبازان و ایثارگران و حضور در جمع صمیمی جانبازی و ایثارگران ما را متعهد تر میکند تا همواره پیرو ولایت فقیه باشیم و با تمام توان از آرمانها و ارزش های هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی که با ریختن خون سرخ شهیدان گلگون کفن مان به دست آمده دفاع کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.